/Files/images/2021_2022/вовк і скмеро.jpg

Перегляньте разом з дітьми відео або ілюстрації до української народної казки «Вовк і семеро козенят».

https://www.youtube.com/watch?v=2M33f458Jyg
Обговорення:
- Про що ця казка?
- Як гадаєте, що трапилося б з козенятами, якби не було мами?


Логіко-математична вправа «Мами та їхні діти»
https://learningapps.org/display?v=pyqrvyuo522


Гра-аудіювання «Відгадай, хто покликав».
https://learningapps.org/18207064


Розучування чистомовки.
Енька-енька-енька—донечка маленька.
Ає-ає-ає— на маму чекає.
Ила-ила-ила— посудперемила.
Ла-ла-ла— квіти полила.
Иця-иця-иця— ростев мами помічниця.


Дидактична гра "Мамин день"
/Files/images/2021_2022/Мамин день.jpg


Музична хвилинка «Пісня про матусю»(музика— Анна Олєйнікова, слова— Лариса Ратич).
https://www.youtube.com/watch?v=R-E7SpN5rwI&t=16s


Інтерактивна гра «Готуємо частування».
https://learningapps.org/display?v=pu6qxyt5k22


Талановиті малюки. Запропонуйте дитині намалювати ваш портрет. Основну роботу виконують мами, але діти допомагають зобразити очі, волосся.
Будемо вдячні вам за фото.


Знайомство з рослинними символами України
https://www.youtube.com/watch?v=VS4mbwEjrFw


Читання й обговорення казки Василя Сухомлинського «Камінь».
https://www.youtube.com/watch?v=G4gI5PjBCj4

Разом з дітьми знайдіть інформацію про те, чому криниця - є народним символом.

/Files/images/2021_2022/криниця.png Криниця-журавель. Такими були колись криниці майже в кожному українському селі. Криниця - символ сили, здоров’я, чистоти, родючості, краси, вірності та безсмертя народного духу. Українці дуже шанували їх, адже вважали, що вода в них магічна. З криниць люди брали воду, щоб готувати їжу, прати, купати дітей тощо. Біля них збиралася молодь на свята, освідчувалась у коханні. Усім селом люди чистили криницю, а дівчата прикрашали їх вінками, стрічками та запашними травами. Обов’язком кожної людини вважалося посадити дерево і викопати криницю, адже вода в ній – священна.

Читання й обговорення вірша Тамари Коломієць «Біле поле полотняне».

/Files/images/2021_2022/вишивка.jpg Біле поле полотняне,
рівно ткане, чисто пране.
А по ньому голка ходить,
за собою нитку водить.
Покрутнеться так і сяк —
зацвіте червоний мак.
Зазирне і там і тут —
василечки зацвітуть.
Застрибає навпрошки —
зажовтіють колоски.
А як пройдеться поволі —
заряхтять листочки в полі.
Біле поле полотняне
рушником барвистим стане.
Читаючи дітям вірш зупиніться не дочитуючи останні два рядки. Натомість поміркуйте, про яке полотняне поле розповідає автор.

Після невеликого обговорення знову перечитайте вірш, але вже до кінця, щоб перевірити свої припущення.
https://www.youtube.com/watch?v=0biZEHimcHs

Бесіда «Вишивка». Перед початком бесіди перегляньте мультфільм "Знана у всьому світі вишивка— наша".
https://www.youtube.com/watch?v=OoCECorpbsg&t=1s


Розповідь про Батьківщину.

Батьківщина— це батьківський поріг, розквітла калина під вікном, рідна мова, протоптана стежка до сусідів, лелечине гніздо, усміхнене віконце теплої домівки, незрадлива мамина любов, батькове слово й сильні плечі. Кожен з нас розуміє поняття «Батьківщина» по-своєму. Але всі ми поєднуємо його зі своєю сім’єю, рідними й найдорожчими людьми.

Обговорення прислів’їв.

«Козацькому роду нема переводу» і пояснити його значення.

Відтак залучайте до обговорення інших прислів’їв про Батьківщину, родину, батьків.

Робота з картою України.

Діти тримають у руках картки з назвами міст України. Їхнє завдання— знайти ці міста на карті та накрити їх відповідною карткою-назвою. Рідне місто вони накривають зображенням герба.

Гра-фантазія «Віртуальна подорож Україною».

Запропонуйте дітям розглянути карту України, до якої він попередньо прикріпив фото різних культурних та природних пам’яток, що прославляють різні регіони, і пофантазувати, куди вони хотіли б помандрувати зі своєю родиною.

https://www.youtube.com/watch?v=sCkbw0sMMZw

Мовленнєва вправа «Екскурсоводи»

Дорослий пропонує дітям уявити, що вони на екскурсії в музеї. Діти мають розповісти про традиції (або сучасність) рідного краю іноземним гостям, закінчивши такі речення:

· Наше місто — …(велике, гарне, зелене, чисте тощо).

· У нашому місті багато …(вулиць, машин, людей).

· У нашому місті можна побачити … (пам’ят-ники, замок, парк атракціонів…).

· Жителі нашого міста …(будують, захищають, воюють, співають…).

· Моя вулиця — …(широка, зелена, гарна, сучасна, вузька).

Уважні та допитливі

Асоціативна карта «Україна»

Розглянь асоціативну карту та поміркуй, як кожне із зображень пов’язане з Україною?

/Files/images/2022_2023/1234567.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 360